In de woestijn - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Herman & Veronique - WaarBenJij.nu In de woestijn - Reisverslag uit Dahab, Egypte van Herman & Veronique - WaarBenJij.nu

In de woestijn

Door: hermanenveronique

Blijf op de hoogte en volg Herman & Veronique

25 November 2011 | Egypte, Dahab

Net terug van een 9-daagse woestijntocht door de Sinaï zijn hier enkele eerste foto’s. We reisden met een groep van 9 personen, begeleid door Joyce Schröder van Desertjoy (www.desertjoy.nl) en 8 Bedoeïnen op 22 kamelen door adembenemend mooi landschap en sliepen onder de sterrenhemel.
We zijn nu in een hotelletje in Dahab en hebben na 9 dagen weer even lekker gedouched.
We hebben het heel erg fijn gehad. Verhaaltje van onze indrukken volgt binnenkort.

  • 25 November 2011 - 15:25

    Eugène:

    Ik heb veel aan jullie gedacht want jullie zullen het in de woestijn niet gemerkt hebben, maar Cairo was dagelijks prominent in het nieuws. Wederom volksopstand net als in het begin van het jaar.
    De foto's maken me 'jaloers' maar ik zit nu weereven hier, en koud...., pas in februari mag ik dan weer, maar deze reis gaat wel in de planning (heb het adres al genoteerd)

  • 25 November 2011 - 15:47

    Sigrid:

    He dat ziet er weer geweldig uit!
    En hoe roken ze? of poetsen Egyptische kamelen beter hun tanden dan Indiase kamelen?

    ik ben benieuwd, geniet ze verder!
    groetjes Sigrid

  • 25 November 2011 - 15:51

    Yvon:

    fijn weer iets van jullie te horen!!! Yvonne

  • 26 November 2011 - 01:24

    Rianne :

    Oh, wauw, zulke mooie foto's. Jullie maken echt een GEWELDIGE reis!!!

  • 26 November 2011 - 09:57

    Diederik:

    Dacht eigenlijk dat jullie naar een gigantische zandbak gingen!
    Maar deze foto,s geven een heel ander beeld.
    Indrukwekkend om te zien!
    O.k. goed gaan weer in Nl.
    We zien, spreken of zien elkaar,

    Med vennlig hilsen,

    Diederik

  • 27 November 2011 - 09:29

    Inge Gommers (vlie):

    De foto's spreken eigenlijk al voor zich!

  • 29 November 2011 - 22:08

    Silvia:

    Het ziet er heerlijk uit, maar ik kan me voorstellen dat het even bijkomen is. 1 dag op een kameel in de woestijn vond ik in India al heftig, laat staan 9 dagen!!!! Bewondering. Ik wacht jullie leuke verhalen af, vanuit Rome (met Arco dit keer!) en dan na Sinterklaas en voor kerst, door jullie geïnspireerd, gaan wij naar Egypte..... Het wordt de waterlijn, terras en snorkel variant. Even alle indrukken verwerken!!! Fijne decemberdagen met familie gewenst!!! Ik / we blijven jullie volgen. Groetjes Arco /Silvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Dahab

Herman & Veronique

Actief sinds 14 Maart 2011
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 152461

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 29 Februari 2012

Sabbatical2011

Landen bezocht: